شرکت حمل و نقل باربری جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل باربری جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل باربری جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل باربری جهان پیمان بار

  • ۰
  • ۰

خوشبختانه شرایط امروز بسیار متفاوت از گذشته است و خدمات گسترده‌تری به مردم ارائه می‌شود. یکی از مهمترین آنها خدمات حمل بار به شهرستان است که شامل خدمات باربری و دارای مزایای بسیار مهمی است.

عناوین این مقاله

حمل بار به شهرستان

منظور از حمل بار به شهرستان ها این است که شرکت باربری می‌تواند تجهیزات و کالاهاب مشتریان را به شهر مقصد منتقل کرده و هر نوع خدمات مربوط به بار را برای مشتری خود انجام دهد. حال این سوال مطرح می‌شود که آیا مشتری می‌تواند به هر شرکت حمل و نقلی اعتماد کند یا خیر؟

پاسخ به سوال فوق بسیار ساده است و مشتری نباید به هر شرکت باربری اعتماد کند زیرا باربری موردنظر باید در وهله اول مجوزهای لازم را از مراکز مربوطه دریافت کرده و در وهله دوم برای رعایت استانداردهای لازم در حمل بار بکوشد. قطعاً عاقلانه نخواهد بود که به هر شرکت حمل و نقلی اعتماد کنیم و بار خود را به دست آنها بسپاریم.

نیازهای حمل بار به شهرستان

نیازهای ارسال بار در داخل شهر با‌ حمل بار به شهرستان ها بسیار متفاوت است و تجهیزات اضافی مورد نیاز است تا بتوان در این نوع حمل و نقل امنیت محموله مشتریان را حفظ کرد زیرا حمل و نقل بین شهری از حساسیت بیشتری برخوردار است و نیاز به خودرو های مجهز دارد. اما حمل بار به شهرستان ها به چه خودروهایی نیاز دارد؟

حمل بار به شهرستان
انواع خودرو برای باربری به شهرستان
  • نیسان
  • وانت
  • کامیون
  • کامیونت
  • تریلی
  • خاور روباز
  • خاور مسقف

و ….

اقدامات اولیه برای محافظت از بار در حمل بار به شهرستان ها ضروری است. زیرا مسافت زیاد و مشکلات جاده‌ای وجود دارد.

افرادی که می‌خواهند باربری بین شهری انجام دهند باید بدانند که احتمال خسارت بار هنگام ارسال به شهرستان‌ ها بیشتر خواهد شد زیرا همانطور که گفته شد حمل بار برون شهری دشوارتر از داخل شهر است و مهارت و تخصص بیشتری لازم دارد.

در هر صورت باید این نکته مهم را بپذیریم که با توجه به رعایت نکات ضروری و اساسی و استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز و همچنین کامیون‌های مخصوص، بار بدون مشکل به مقصد ارسال می‌شود و این امر به مشتری اطمینان می‌دهد. در هر صورت، هرگونه خسارت وارده به محموله در اثر حوادث جاده‌ای و …. توسط بیمه کالا جبران می‌شود.

حمل بار به شهرستان
ارسال انواع بار به شهرستان

جابجایی بار به تمام نقاط ایران

حمل بار به شهرستان های مرکزی

  • باربری تهران به اراک، قزوین، قم
  • باربری تهران به اصفهان، کرج، سمنان

حمل بار به شهرستان های شمالی

چندین مسیر بین تهران و شمال وجود دارد. از جمله سه راه اصلی و مهم جاده چالوس، جاده فیروزکوه و جاده هراز است. هر یک از این جاده‌ها در یک زمان مشخص احداث و افتتاح شده‌اند و از آن زمان به طور منظم توسط مسافران و کامیون‌های حمل بار از تهران به شمال مورد استفاده قرار گرفته است. این سه جاده که از زیباترین جاده‌های ایران نیز به شمار می‌روند، روزانه میزبان هزاران کامیون، وانت یا تریلی در این مسیرها بوده و بار حمل می‌کنند.

در این میان، ممکن است به نظر برسد که حمل بار به شمال از طریق جاده فیروزکوه از دو جاده دیگر راحت‌تر است. اما طول مسیر و شهری که مقصد کالا است همراه با شرایط جاده و آب و هوا بسیار مهم است

باربری از تهران به شهر های مازندران: ساری، رامسر، بابلسر، آمل

  • باربری از تهران به استان گیلان: لاهیجان، رشت و …
  • باربری از تهران به استان گلستان: گرگان و کردکوی و…

حمل بار به شهرستان‌های غربی

  • باربری از تهران به همدان، ارومیه، خرم‌آباد، تبریز، کرمانشاه، زنجان، سنندج و …

حمل بار به شهرستان‌های شرقی

استان خراسان رضوی جزو استان های بزرگ و صنعتی ایران است. از لحاظ جغرافیای، تولیدی و صنعتی به گونه ای است که هر روزه تعداد بالایی کامیون، وانت و اتوبوس برای باربری و حمل بار و جا به‌ جایی مسافر از تهران به مشهد و بالعکس تردد می‌کنند.

همچنین شهر مشهد به دلیل قرار گرفتن حرم امام رضا جزو مهم‌ترین قطب‌ های زیارتی و سیاحتی ایران است و باعث شده که حمل‌ و نقل مسافر و بار بین شهر تهران و مشهد بیشتر از سایر مسیر ها باشد. امروزه مشهد با وجود امکانات زیاد گردشگری، ورزشی و صنعتی جایگاه ویژه ای در اقتصاد و فرهنگ ایران دارد و با دارا بودن جمعیتی در حدود 3 میلیون نفر دومین شهر پر جمعیت کشور است.

  • باربری از تهران به کرمان، مشهد، یزد، بجنورد، بیرجند و زاهدان

حمل بار به شهرستان‌های جنوبی

مناطق جنوبی کشور از مناطق جنوبی زاگرس تا سواحل شمالی خلیج فارس را شامل می‌شود. استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد بخشی از این مناطق هستند.

به دلیل وجود بنادر و مناطق آزاد تجاری و بنادر وارداتی و صادراتی در مناطق جنوبی و خلیج فارس، حمل و نقل کالا به جنوب کشور بسیار رونق دارد. برای حمل بار موفق، از جمله محموله های صادراتی، داشتن کادری مجرب و متخصص به ویژه در حمل و نقل ضروری است.

به دلیل مسافت بسیار طولانی و دشواری‌ها و ناهمواری‌های جاده و شرایط خاص آب و هوایی در منطقه جنوب و بار ترافیکی و ازدحام جاده‌ها، هزینه‌های حمل بار به جنوب کشور معمولاً متفاوت و متغیر است. در نتیجه رقابت بین شرکت‌های حمل و نقل در مناطق جنوبی بسیار زیاد است.

  • باربری از تهران به اهواز، بندرعباس، بوشهر، شیراز و …
حمل بار به شهرستان
ارسال بار به تمام نقاط ایران

شرکت حمل بار جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان یک شرکت ایرانی این افتخار را دارد با تکیه بر تکنولوژی و دانش فنی روز و برخورداری از تجربه نیرو‌های متخصص و ماهر ایرانی مفاهیم و نوآوری‌های بدون مشابه‌ای را در جهت رشد و گسترش برنامه‌های اقتصادی رونمایی کند.

این شرکت همواره در تلاش بوده تا علاوه بر خدمت ‌رسانی بر اساس جدید ترین  متدهای حمل ‌و نقلی روز دنیا سبب صرفه‌ جویی اقتصادی برای مشتریان خود شود. پیداست که ارائه این خدمات با بالاترین کیفیت سبب اعتماد مشتریان به شرکت حمل ‌و نقل جهان پیمان بار شده است.

جهان پیمان بار کلیه‌ی مجوزهای مربوطه در زمینه حمل ‌و نقل و باربری را دارا است. هم‌چنین سابقه‌ ی همکاری با بسیاری از ارگان ‌های دولتی و خصوصی را دارد.

  • ۰۰/۰۵/۱۹
  • جهان پیمان بار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی